Hangat Beb!: Budak Kelakar Dengan Jurujual

Friday 15 June 2012

Budak Kelakar Dengan Jurujual


Seorang jurujual cuba menghubungi seorang pelanggan.
Telefon berdering dan seorang budak lelaki dalam keadaan berbisik menjawab 'Hello'

JURUJUAL : Mak ada?

BUDAK LELAKI : Ya (berbisik)

JURUJUAL : Bolehkah saya bercakap dengannya?

BUDAK LELAKI : Dia sibuk (berbisik)

JURUJUAL : Ayah?

BUDAK LELAKI : Ada (berbisik)

JURUJUAL : Bolehkah saya bercakap dengannya?

BUDAK LELAKI : Dia sibuk (berbisik)

JURUJUAL : Jadi, siapa lagi di sana?

BUDAK LELAKI : Pegawai polis (berbisik)

JURUJUAL : Bolehkah saya bercakap dengan mereka?

BUDAK LELAKI : Mereka sibuk (berbisik)

JURUJUAL : Selain itu, siapa lagi di sana?

BUDAK LELAKI : Pegawai bomba (berbisik)

JURUJUAL : Bolehkah saya bercakap dengan meraka pula?

BUDAK LELAKI : Mereka juga sibuk (berbisik)

JURUJUAL : Mak, ayah, polis dan bomba ada di sana tetapi mereka sibuk. Bolehkah saya tahu kenapa?

BUDAK LELAKI : Mereka tengah mencari saya (berbisik)