Hangat Beb!: Skandal Artis Malaysia Vol 1.0

Thursday 21 June 2012

Skandal Artis Malaysia Vol 1.0


Sejak dulu lagi dunia hiburan kita dikejutkan dengan pendedahan artis yang mempunyai skandal 18sx yang memalukan industri negara. Namun demikian, demi untuk mengelakkan ramai lagi artis baru muncul dengan karenah bodoh sebegini, kita peringatkan mereka dengan skandal-skandal lama agar tidak diulang. Ini adalah skandal-skandal yang wujud samada palsu atau tidak, kita tak pasti.. Harap jangan diulang.

mforum2.cari.com.my

BabyRina
Dia boleh dikatakan pelopor kepada skandal 18sx kat internet era 90-an. Dia dikatakan bekas pramugari MAS.  Disket@Floppy Disk terjual beribu2 lemon!

gadisbogel.blogspot.com

Zarina Zainnudin
Merupakan seorang pelakon namun apabila gambar terdedah, terus tenggelam dalam dunia hiburan. CD kat pasar malam terjual beribu-ribu lemon!

budakkampungonline.blogspot.com

Edry KRU dan Linda Rafar
Gambar edit photoshop. Masa ni ramai tergila-gila dengan photoshop sebab kesan kewujudan gambar-gambar mereka ni.

wan_norazlin.pictures-images.com

Wan Nor Azlin
Selalu melakonkan drama dan filem TV satu ketika dahulu. Agak kesian apabila melihat bakat yang ada padanya musnah kerana video sebegini. CD pun terjual laris masa tu.

mofasad.blogspot.com

Nasha Aziz
Video Nasha Aziz bogel di dalam apartmentnya tersebar meluas. Video tersebut dirakamkan secara curi oleh orang tidak bertanggungjawab. masa ni, ramai dah tercari-cari akan makna spycam. Apa-apapun, Nasha bijak dengan menyaman orang yang bersalah! 

Bersambung lagi di Skandal Artis Malaysia Vol 2.0