Hangat Beb!: Skandal Artis Malaysia Vol 3.0

Thursday 21 June 2012

Skandal Artis Malaysia Vol 3.0

blogslucumenarik.blogspot.com

Melia Aimelia
Video 30 saat menampilkan seseorang seakan-akan wajah Melia Aimelia menyebabkan Melia marah semasa satu segmen dalam Melodi. Meskipun demikian, Melia tidak menyaman orang yang mendedahkan gambar tersebut. Mungkin dia secara lahiriahnya baik dan ini bukan gambar Melia kot.

ohartis.com

Nikki (Nicolette Louisa Palikat)
Dia merupakan artis yang berbakat besar dalam bidang nyanyian dan bakatnya terselah di dalam rancangan realiti Malaysian Idol pertama. Pendedahan oleh Ohartis mengatakan ini bukan Nikki dan jika dilihat sendiri gambar tersebut, sah bukan Nikki.

mummynemo.com

Akma Sahib
Akma merupakan pelakon drama "Di Bawah Ketiak Isteri". Meskipun tidak terkenal melalui drama tersebut, gambar bercium miliknya bersama seorang perempuan menyebabkan namanya meletup. Namun, benarkah itu Akma atau palsu??

ibnuhasyim.com

Razak Ahmad
Razak Ahmad merupakan pelakon drama era 90-an. Baru-baru ini dia titangkap khalwat dengan seorang usahawanita butik di rumah wanita tersebut. Meskipun begitu, Razak menafikan unsur 18sx melainkan hanya urusan melibatkan mencuba pakaian sahaja.

sejarahmelayu.blogspot.com

Hairie dan Rashdan ditangkap khalwat berdua dengan dua perempuan lain di Langkawi. Kisah ni amat mengejutkan ramai kerana mereka selalunya memainkan watak baik di dalam drama. hairie pernah melakonkan watak hero Malaysia dalam filem Leftenan Adnan satu ketika dulu. Sedih!